Najnowsze Wpisy

:-) Komentarze (0)
11. stycznia 2004 11:13:00
linkologia.pl spis.pl

Ok. Nie wiem co to jest blog wiec chce go usnąć - ale tego tez nie wiem jak sie usuwa blog. Jurde ja nic nie wiem :-(

zosia_1989 : :

linkologia.pl spis.pl

Jak już pisałam nie mam pojęcie co to jest blog i mam prośbę aby ktoś kto wie napisałby mi to na mój e-mail!!

zosia_1989 : :

Kto mi pomorze?? Komentarze (0)
10. stycznia 2004 20:24:00
linkologia.pl spis.pl

Hej, przypadkiem trafiłam na tą stronkę i założyłam blog. NIe wiem wogóle co to jest blog. Jeżeli mi ktoś zechce pomóc (bardzo proszę) i zechiałby napisać jak sie robi blog i do czego on służy to byłabym wdzięczna. Jeżeli ktośby sie zdecydował niech napisze na mój e-mail: zosia_1989@wp.pl. Z góry dziękuję!!!!!!!!!

zosia_1989 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

paulinqa | glinianepalygi | dambaja | brejka | zauroczona-czy-zakochana | Mailing